Charakterystyka autolawet Mercedes Sprinter
Mercedes Sprinter jest jednym z bardziej rozpoznawalnych samochodów dostawczych. Ilość sprzedanych egzemplarzy, przekraczająca kilka milionów, najlepiej świadczy o możliwościach tego modelu. Największą zaletą Sprintera, podkreślaną przez fachowców wielu branż, jest jego uniwersalność. Dlatego doskonale nadaje się między innymi, jako baza pod lawety. Dowiedz się, czym charakteryzują się autolawety Mercedes Sprinter.
Niezawodny Mercedes Sprinter
Model Sprinter wszedł do produkcji w 1995 i ulokował się w kategorii ciężkich aut dostawczych i lekkich samochodów ciężarowych. Jest to pojazd o bardzo dużych możliwościach dostępny w kilku wersjach długości nadwozia oraz o zróżnicowanej wysokości dachu, a także w wersji ze skrzynią ładunkową oraz z podwoziem do zabudowy. Dopuszczalna masa całkowita Sprintera może wynosić od 3 do 5,5 tony. Takie gabaryty oraz parametry wytrzymałościowe pozwalają na wykorzystanie pojazdu do budowy wielozadaniowych autotransporterów. Podwozie do zabudowy dostępne jest z silnikami wysokoprężnymi w 4 wersjach od 114 do 190 KM.
Autolaweta Mercedes Sprinter z platformą stałą
Ten nieoceniony pojazd dostawczy ze Stuttgartu daje ogromne możliwości pod budowę autolawet. Doskonale sprawdza się jako wielozadaniowa laweta ze stałą platformą. Producent autolawet i najazdów Kegger z Bolesławca oferuje dwie linie autolawet Mercedes Sprinter. Jedna z nich to linia Low Race o DMC do 3,5 tony, druga zaś High Race jest platformą stałą dla aut o DMC powyżej 3,5 tony. Obydwie linie dostępne są w kilku standardach wyposażenia. Wszystkie zabudowy wykonane są w całości z wysokiej jakości aluminium i tak zaprojektowane, aby stanowiły spójną, integralną część autotransportera. Wieże lawet pokrywają się z linią dachu, co nadaje pojazdom nowoczesny i elegancki wygląd.
Różne zabudowy specjalne Mercedesa Sprintera
Podwozie Sprintera znakomicie nadaje się do projektowania zabudów specjalnych. Pojazdy mogą stać się autolawetą typu assistance ADAC i pracować w firmach zajmujących się pomocą drogową, a jednoczenie być połączeniem pojazdu do przewozu aut i mobilnego warsztatu. Autolawety na Sprinterze sprawdzają się jako lawety typu „sport car” do transportu cennych aut sportowych o niskim prześwicie podwozia. Stosując specjalne zabudowy plandekowe, można w bezpieczny i konfidencjonalny sposób transportować nie tylko wartościowe samochodów zabytkowe, ale również maszyn budowlane i inne specjalistyczne pojazdy. Natomiast autolawety kontenerowe stwarzają możliwości transportu pojazdów i urządzeń wymagających szczególnej ochrony przed działaniem zjawisk atmosferycznych i uszkodzeniami mechanicznymi.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana