Artykuł sponsorowany

Jak skutecznie zabezpieczyć produkty na czas wysyłki?

Jak skutecznie zabezpieczyć produkty na czas wysyłki?

Zakupy przez internet już od wielu lat cieszą się dużą popularnością. W sieci można kupić już praktycznie wszystko, od ubrań przez kosmetyki po artykuły spożywcze. Kupując produkty online, klienci oczekują, że dotrą one do nich w ekspresowym tempie i w nienagannym stanie. Aby móc im to zagwarantować należy odpowiednio zabezpieczyć produkty na czas wysyłki. Jak to zrobić? Dowiemy się tego, czytając ten artykuł.

Jak wybrać odpowiednią metodę zabezpieczenia towaru na czas wysyłki?

Zanim przejdziemy do pakowania towaru, należy wziąć pod uwagę, czy jest to produkt podatny na zniszczenia, jaką ma wagę, na jakie zagrożenia będzie narażony i jak daleko będzie wysyłany. Dzięki temu będziemy mogli precyzyjnie dobrać najlepszą metodę zabezpieczającą towar. Wszystkie kluczowe elementy potrzebne przy wysyłce, które pozwalają w pełni zabezpieczyć transportowany produkt, znajdziemy np. w ofercie producenta opakowań kartonowych K&T Pak. Do zabezpieczenia przesyłek  mamy do wyboru różne koperty, folie bąbelkowe, kartony, pudełka, przekładki czy wypełniacze. Zanim paczka trafi do klienta, często narażona jest na wiele różnych czynników, takich jak zbyt duże nasłonecznienie, wilgoć, uderzenia, wstrząsy. Jeżeli zależy nam na tym, aby docierała ona do klienta w dobrym stanie, odpowiednie wypełnienie jest tutaj konieczne. Jeśli nie będziemy dbać o swoje paczki, istnieje duże ryzyko, że zostaną one uszkodzone w transporcie i zaczną wracać na reklamacje.

Jakie metody zabezpieczania produktów na czas wysyłki wyróżniamy?

Najczęściej do pakowania produktów używa się kartonów klapowych lub fasonowych. Stanowią one pierwszą warstwę ochronną. Jeśli po zapakowaniu produktu, w kartonie zostaje jeszcze miejsce lub jest to produkt delikatny i potrzebuje dodatkowej ochrony, można wykorzystać różnego rodzaju wypełniacze i wkładki niestandardowe.

Wśród nich możemy wyróżnić:

  • folię bąbelkową,

  • poduszki i maty wypełnione powietrzem,

  • wypełniacze sypkie, takie jak chrupki styropianowe, skropak czy flopak,

  • ekologiczny, biodegradowalny papier wypełniający.

Jeśli firmie zależy na dobru środowiska lub sprzedaje produkty naturalne, warto zdecydować się na ekologiczny papier wypełniający. Konsumenci zwracają bowiem uwagę na takie szczegóły bardziej, niż może nam się to wydawać.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.